Today was my little Cousin Kara's Bday Party, 8, time goes by so fast! She had it an icecream parlor, Sugar&Spice, it was yummy. My Aunt & Uncle, the ones who were really mean to my Dad after my Grandma died, didnt talk to us, besides my Aunt said goodbye, and She looked like she tried talking to my Dad. I know my Dad misses His Sister & I miss my Aunt. The akwardness is not a good feeling when you're supposed to be having a nice Family get together. & on my Dad's side, its a small Family. I have been worried about my Dad lately too, He just seems really down & has been getting Headaches, and it worries me. My Dad is just always joking and being the Happier one in the House, so it makes me worried.. Idk whats really bothering HIm. Maybe its my Aunt, maybe its Missing my Gram, maybe it's me.. I dont know. Just Hope He is okay. Someone I knew from School just lost their Dad & it makes me appreciate my Dad all that much more!

So I have an "audition" 2morrow @ an Eyeglass place 2Morrow, its fairly close to my House, about 5-10 mins and my Mom only works about 2 mins away, but Im still pretty nervous!! I want to do good, so I can get back in the swing of things and get my Life back to normal!! "Normal" intresting word, lol, bc idk the last time things were normal. But getting a job like this could Help things in my Life, def. Help my Relationship w/ my Family. & having Money, oh that will be nice. So we will See, Im always nervous, but its beating that fear that is gonna better me. I just gotta Remember that! & a few other anxiety facts!!

Well Im Tired and Hope I can get to Bed @ a decent hour 2night!

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

1 Comment
  1. PittsburghGirl 11 years ago

    Thank You, I have to get a drug test now! They are really running me around – 2 interview & one working interview and now a drug test, ugh!! I better get this job lol.! But I have another interview Thursday, so We will See = )!

    |
    0 kudos

Leave a reply

© 2022 WebTribes Inc. | find your tribe

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account